Feministbiblioteket tar igen del 1

En stor nackdel med att flytta en blogg med många läsare och med många in- och utlänkar, är att mycket går förlorat. Jag är övertygad om att jag kommer att få igen allt och mer därtill, annars hade jag inte gjort det, men såhär i början är det såklart frustrerande att se att alla fortfarande går till den gamla bloggen. Många av mina läsare kommer från Adlibris och Bokus och jag kan inte bara pinga om sidorna för att länkarna därifrån ska pekas om, så vill jag ha den trafiken måste jag länka igen. Det kommer jag att göra med de populäraste recensionerna under Feministbiblioteket tar igen. Se det som en liten påminnelse om vad som finns i biblioteket. Kanske finner du något här du inte hade sett förut.

Några av de nyaste recensionerna:

Andarnas Hus av Isabel Allende: Adlibris, Bokus

Flickorna i Clèves av Marie Darrieussecq: Adlibris, Bokus

Petroleum av Bessora: Adlibris, Bokus

I krig med samhället och andra texter av Anne-Charlotte Leffler: Adlibris, Bokus

För dig blottad av Sylvia Day: Adlibris, Bokus

Jag vill ju vara fri av Annika Persson: Adlibris, Bokus