Rösta på Feministbiblioteket i Massolit Book Blog Awards!

Rösta på mig!

Då är det offentligt, Feministbiblioteket är nominerad till årets bästa nischade bokblogg i Massolit Book Blog Awards! Motiveringen är:

Engagerad, viktig och stark i sin ståndpunkt och drivkraft. Feminismen som löper likt en röd tråd genom inläggen.

Du kan rösta här och jag kommer sannolikt under den närmaste veckan ägna mig åt skamlöst röstfiske 🙂

Det lär blir en tuff match för jag har riktig bra motstånd i Den döda zonen och Breakfast Book Club.

Dark places, Kulturkollo och Tystnad är nominerade i kategorin Årets bokblogg. Den döda zonen, Kulturkollo och Bokpandan är nominerade i kategorin Årets bokblogginlägg.

1 kommentar

1. Stort grattis till en välförtjänt nominering!