Nu finns Feministbiblioteket på Instagram!

Feministbiblioteket på Instagram

Tanken har legat och grott länge, men nu har jag äntligen satt ner foten. Feministbiblioteket är nu med Instragramkonto! Jag är mycket för att blanda personligt med litteratur och annan kultur, men inser att jag faktiskt använder Instagram mest för att lägga upp bilder på barnen och familjen. Således behöver Feministbiblioteket en egen kanal.

Jag har lite att sätta mig in i med alla relevanta hashtags och jag måste inte minst följa alla er som också instagrammar om böcker. Tanken är också att jag ska köra Instagram under bokmässan och blogga efteråt. Jag vill ofta inte skriva från bokmässan medan jag är där för det är så himlans mycket annat då. Då funkar det med en bild och mikrobloggande.

Jag hoppas ni går in och följer allihop. Mitt andra konto med barnen och semesterbilderna har 669 följare. Kan jag slå det fram till bokmässan!?! Där har jag en utmaning som heter duga!

Följ här.