Feministbrud på kulturjakt i Budapest del 2

Jag satt och tittade igenom gamla kort och kom att tänka på att jag borde lägga upp lite kulturjaktsbilder igen. Jag har ju massor av roliga bilder från spännande resor att visa er. Men först vill jag visa en bild från en kulturjakt jag redan visat, men vilken bild jag råkade glömma.

Jag har aldrig hört talas om en liknande kombo, men kan det vara något som liknar massage med ”happy end”?

Hoppa till kommentarformuläret

• Heloise25 september, 2011 kl. 06:55
    • Svara

Swedish massage är faktiskt en slags massage, utomlands. Här kallar vi det klassisk massage, men i engelsktalande och en del europeiska länder säger man ”Swedish massage”. Jag vet att min syrra som bor i USA brukar gå på Swedish massage och hon säger att det är vad vi svenskar anser är vanlig hederlig klassisk massage. Kanske är det ingen kombination utan helt enkelt de två olika massagestilar som man erbjuder?

1. Jag slängde ut frågan på Facebook och Twitter och fick samma svar. Jag antar att jag inte bara har snuskig fantasi, utan även är okunnig 😉

• Heloise29 september, 2011 kl. 09:25
    • Svara

Snuskig fantasi är väl bättre än ingen fantasi alls 😉