I avdelning Londonskildringar man borde läsa, såg jag Natascha Browns prisbelönta Samling nämnas. Det är en kort roman om att vara en svart kvinna i Storbritannien och alla fördomar man som sådan möter varje dag. Boken gavs ut på svenska 2022 på Wahlström & Widstrand. Jag hittade den som e-bok på Storytel. Vi får följa …











