Lyssna på Creepypodden i P3!

Andreas Ericson

Min man Andreas Ericson skrev en hel skräckroman på Twitter i somras. Nu blir den en följetong i Creepypodden! Från och med måndag och fem måndagar framöver kan du lyssna på ett nytt avsnitt i följetongen. Creepypodden leds av Jack Werner.

– Andreas berättade historien på Twitter i somras på ett sätt som fångade massor av läsare – steg för steg rullades den upp i trådar som alltid kom oväntat och höjde spänningen. Den handlar om ond, bråd död och svält, militära hemligheter och svensk folktro och kulturhistoria. Det är en fantastisk story som vi är jätteglada att få berätta för våra lyssnare, säger Jack Werner i ett pressmeddelande.

Min man är lika delar exalterad som nervös över sin berättelses medverkande i podden och han säger exklusivt till Feministbiblioteket att det hela känns ”creepy”. Han tycker att det vore på sin plats att hans hustru, det vill säga jag, erkänner att hon inte läst hela historien. Så, jag erkänner och jag kommer att lyssna på den fem måndagar framöver. Gör det du också!

1 kommentar

1. Jag håller helt med! Han är väldigt rolig