Välkommen till nya Feministbiblioteket!

Nu ser det lite annorlunda ut här och ni som använder https://feministbiblioteket.wordpress.com/ kommer snart att bli automatiskt vidaresända hit. Länkarna fungerade inte vid överflyttningen, men jag har länkat om alla böcker i biblioteket och i kanonen och i de flesta av länderna. Snart ska hela sidan fungera precis som förut.

Jag är ny på wordpress.org och tips och idéer mottages tacksamt. Denna överflyttning skedde mycket snabbare än jag kunnat föreställa mig, men nu när allt är så gott som klart så kör jag på. Arbetet med att få folk att hitta hit har jag ju framför mig och det är ett gediget arbete. Ni som har länkat hit, byt gärna till feministbiblioteket.se om ni inte redan har lagt in den adressen. Den avgörande orsaken till överflyttningen var sexistiska annonser som dök upp på sidan, i kombination med att jag ville ha mer frihet på bloggen.

Mina vänner och tvänner på Facebook och Twitter har varit ovärderliga för att sidan skulle komma upp så snabbt. Jag vill rikta ett särskilt tack till min fantastiska bror, Nils Lager, som blixtsnabbt fixade en ny header och såg till att sidan kom upp när jag körde fast. Sedan ett stort tack till Pär som uppmuntrade mig att göra det och har lovat att hjälpa til som support när jag behöver. Tack också till Tobias som har tipsat mig om hur jag fixar egna annonser som jag får betalt för. Det är nästa steg! Och så tack till Bokmoster och Enligt O för feedback på form och funktion.

Hoppas att ni ska känna igen er och bli lika flitiga besökare här som på förra bloggen!

1. Mycket imponerad, här är otroligt snyggt! Och alltid lika intressant innehåll, inte minst 🙂

1. Kul att du tycker det! Och tack för feed back. Det är alltid värdefullt. Tveka inte att hojta till om det är något annat. Jag har fortfarande inte bestämt mig om slidesen ovan, men de får vara kvar ett tag 🙂 Nu har jag bara recensioner där.