Tysk torsdag: Mest besökta sidor

Österrikes flaggaJag slänger in ett litet tysk torsdag-inlägg så här när det nästan har hunnit bli fredag. Jag tycker att detta jag nu ska skriva om är så ofantligt lustigt att jag måste delge er det. Någon av mina läsare måste vara oerhört intresserad av Österrike. Jo, så måste det vara.

Det finns det saker jag skriver om som blir populärt och som många läser och så finns det saker som når ytterst få personer. Google Analytics listar mina ”Top pages” och på platserna 2-5 idag ser det ut såhär, kanske inte jätteöverraskande (eller jo, nummer fem var kanske ändå lite av en överraskning):

2. Recension av Jonas Gardells Torka aldrig tårar utan handskar – Feministbiblioteket – 554 Views

3. Recension: Andersson, Lena; Egenmäktigt förfarande; 2013 – Feministbiblioteket – 552 Views

4. Feministisk kanon – Feministbiblioteket – 358 Views

5. Tjukovskaja, Lidia; Det tomma hemmet; 1940 – Feministbiblioteket – 338 Views

Men så har vi då nummer ett. Någon som kan gissa? Det är ingen blogpost, utan en sida.

*trumvirvel*

1. Österrike – Feministbiblioteket – 604 Views