Min vinst från Nobelprisprojektet är här!

Paket från Josefin å Nobelprisprojektet

Idag (egentligen igår såklart, men vi tömde av någon anledning inte posten då) fick jag ett paket från Josefin på Nobelprisprojektet. Det var min vinst i utlottningen av tre nobelprisklassiker. Den enda av dem jag inte hade hemma var Elias Canettis Den räddande tungan. Som en liten bonus fick jag även en lyxchokladkaka. Kakaobönorna, som chokladen är gjord av, kommer från Virunga National Park i Östra Kongo. Känns otroligt fint att äta choklad där jag vet exakt varifrån bönorna kommer. Boken och chokladen var mycket omsorgsfullt inpackade.

Nu ska jag ta och äta lite choklad. Tack så mycket Josefin!

1 ping

1. […] som Feministbiblioteket och Mimmimarie fick jag igår hem ett fantastiskt fint litet paket från Nobelprisprojektet med ett […]